24/06/2026 | Nyheder
Horsens har fået en flot fane
I kunstrulleskøjteløb findes en fin tradition med at foreningernes faner præsenteres ved stævner. Og der er ikke nogen tvivl om, at det er noget helt særligt, når en forening får deres egen fane.
I Horsens Rulleskøjteklub skete netop dette i Gedved Hallen d. 31. maj og fanen blev allerede taget i brug ved DM i den efterfølgende weekend i Frederikssund.
Horsens rulleskøjteklub deltog også ved Dannebrogs- Samfundets Valdemarsfejringen d. 20 juni, hvor de var med til at støtte op om foreningens fine traditioner.


